این چالش رو دیدین ؟ خیلی دلم می خواست توش شرکت کنم ولی نمی تونم ، اه :((((

ولی خب به یه روش دیگه شرکت می کنم XD

یه فیلم هست از بچگیام ، که دارم کتاب می خونم. صداش رو ضبط کردم و میزارمش اینجا گوشش بدین !

اینجا حدودا 3 سال و نیممه ولی از همون موقع هم لجباز و فاقد اعتماد به نفس بودم !

همه ی شعرا و داستانای اون کتاب رو بلدم ، ولی می گم بلد نیستم ! حالا اگه پسر دایی بود می گفت من همه رو بلدم فقط بگو کدومو بخونم ، در حالی که اصلا بلد نبود :/

و وقتی ازم میپرسن شعر از کیه ، باز می گم بلد نیستم ! و برای این که ثابتش کنم ، از قصد ، شاهِد رو شاهَد می خونم ! و چون کسی واکنشی نشون نمیده چند بار تکرارش می کنم تا یکی بگه شاهَد نه ، شاهِد و من بگم گفتم که بلد نیستم !

اون موقع کسی متوجه این لجبازیم نشده ، ولی بعدا که این فیلم رو دیدن متوجه شدن !

بابا هنوزم بعضی موقعها بهم میگه شاهَد :/

 

+ قالب رو پاییزی کردم ×_____×