چند تا از مرض هامو گفتم ، حالا می خوام اعتراض هامو بگم ! 

 

1. من نمی فهمم چرا باید پوست گوجه رو با چنگال کند ! مطمئنم همه سختشونه که اینکارو انجام بدن ! پس میشه تو مهمونی ها انقدر شیک و مجلسی نباشیم و با دست ، پوست گوجه مونو بکنیم ؟

2. چرا تو مهمونی ها نمی تونم در ماست موسیرمو لیس بزنم ؟ بدون تعارف ، شما حیفتون نمیاد اون همه ماست موسیر خوشمزه رو بندازید تو آشغالی ؟

3. همین طور در بستنی " دورادو " ! دیدید تا حالا ؟ خوشمزه ترین قسمت بستنیش یا میمونه تهش ، یا میچسبه به درش ! بذارید من اونو بخورم ، اه :/

4. میشه تو مهمونی ها هندونه رو از نوع " شتری " ( این دیگه چه اسمیه ؟ شما هم همینو می گید ؟ ) ندن دست آدم ؟ خب آبش همش از لب و لوچه ی آدم سرازیر میشه :/

5. میشه وقتی داریم یه چیزی می خوریم ، صاف همون لحظه که لقمه رو می ذاریم دهنمون ازمون چیزی نپرسید ؟ همین باعث میشه خوردن و قورت دادن اون لقمه نزدیک نیم ساعت طول بکشه ، آخرشم می پره تو گلومون :/

6. میشه وقتی دستمون تو دستکشه ، یا چسبیه ، یا رنگیه ، جاییمون نخاره ؟ چرا وقتی دستکش رو در میاریم خارش رفع میشه ولی به محض دوباره دست کردن شروع میکنه به خاریدن ؟

7. میشه وقتی هنذفری میزاریم تو گوشمون انقد داد نزنین ؟

8. میشه وقتی با دوستامون چت میکنیم و میخندیم ، نیاین زل بزنین بهمون ؟ به خدا من دارم با دوستام که " دختر " هستن چت می کنم :/

9. میشه وقتی هنذفری تو گوشمه ، لبخند بزنم و از گوشم نیفته ؟ بعد اونوقت بعضیا با هنذفری میدون ! چه جوری آخه ؟ هنذفری رو می دوزید به گوشتون یا چی ؟ ×____×

10. میشه وقتی داریم تو گوشی یه چیزی که نباید ببینیم رو میبینیم ، گوشی قفل نکنه ؟ آخه بعدش مجبور می شیم 1400 تا صلواتی که نذر کردیم رو بفرستیم 0___0

11. میشه وقتی پوست پسته رو میشکنیم ، پسته از دستمون سر نخوره و نیفته یه جایی که دیگه نتونیم پیداش کنیم ؟ دقیقا هم میفته جایی که فرش رنگ پسته هه ست ! نمی دونم فرشه آفتاب پرسته ، یا پسته هه ؟ آخه لعنتی ، استتار در این حد ؟

12. میشه وقتی با تلفن حرف میزنیم انقدر نَگین کیه ؟ قول می دیم خودمون بعد حرف زدن بهتون بگیم :/

13. میشه دمپایی دستشویی رو خیس نکنین و وقتی یکی دستشوییه همتون دستشوییتون نگیره ؟ :/

14. میشه وقتی خوابیدیم بیدارمون نکنین و بگین خواب بودی ؟ این چه سوال احمقانه ایه آخه ؟

15. میشه با دوست پسرتون یا شوهرتون یا هر کی دیگه بچگونه حرف نزنین ؟ این یکی رو التماس می کنم .... آخه نمی دونید وقتی این کارو می کنید چقدر لوس و غیر قابل تحمل می شید :/

16. میشه به محض این که بند کفشمونو می بندیم مشکلی پیش نیاد که مجبور شیم درش بیاریم ؟ برا همینه که من بند کفشمو نمی بندم !

17. میشه وقتی تلویزیون می بینیم جارو برقی نکشید ؟ آخه از 24 ساعت ، صاف باید همون ساعت و دقیقه ای که من می خوام فیلم ببینم سر و صدا کنید ؟

18. میشه تکلیف خودتونو با تعداد بوس ها مشخص کنید ؟ البته فعلا که تکلیف مشخصه ...

19. میشه وقتی ماشین رو می شوریم ، بعدش بارون نیاد ؟ :/

20. میشه الکی نگید وای من امتحانم رو گند زدم ولی بیست بشید ؟

 

+ میشه اینکارا رو نکنید ؟ معلومه چقدر از دست اینا حرص می خورم یا نه ؟ :/

++ یه سوال برام پیش اومده ! یعنی شما ها تا حالا تو عمرتون حتی یه دفعه هم سعی نکردید مثل گربه آب بخورید ؟ 0_____0

+++ نرگس اگه گفتی ساعت انتشار این پست کیه ؟ 18:18 D: