سلام استلا !

حالت چطور است ؟ من دارم برایت نامه می نویسم ، یا به عبارتی برای خودم نامه مینویسم ! اصلا زنده هستی که این را بخوانی یا نه ؟ نمیدانم ، فوقش از آن بالا این نامه را بخوان ! میتوانم حدس بزنم که چقد پیر شده ای. ممکن است اصلا به قیافه ات نخورد که 80 سال داشته باشی ، چون احتمالا از آن مایع های جوان کننده به صورتت مالیده ای نه ؟ امیدوارم اینکار را نکرده باشی چون من 16 ساله از این ق.ر.ت.ی بازی ها اصلا خوشم نمی آید !

آخ آخ زانو ها و کمرت هم که حسابی درد میکند ! البته با این اوضاع که من میبینم تا آن موقع برایت کمری باقی نمیذارم ! خیلی معذرت میخواهم اما احتمال این هم هست که اصلا نتوانی این نامه را بخوانی چون چشمهایت را به خاطر کلاس های آنلاین از دست داده ای ! خب بگو او برایت بخواند. من فعلا نمیدانم او کیست ! اما تو میدانی ... امیدوارم خوشبخت شده باشی =) میتوانی به من بگویی او کیست ؟ دوست دارم بدانم ... اگر نمیخواهی بگویی اشکالی ندارد ، منتظر میمانم تا بفهمم. ولی سلام من را حسابی به او برسان و بگو با اینکه نمیدانم کیست ولی دوستش دارم !

نوه هایت چه میکنند ؟ یعنی نوه هایم ! ببینم اصلا نوه ای داری ؟ یا حتی بچه ؟ اصلا ازدواج کرده ای ؟ :/ خیلی خب فرض میکنیم که بچه داری ! چند تا ؟ مادر بزرگت که 8 تا بچه داشت ، الان 13 تا نوه دارد ! مادرت که 2 بچه دارد ، خوش بینانه نگاه کنیم احتمالا 4 نوه گیرش بیاید. تو خودت اگر به زور دو بچه آورده باشی ، احتمالا 2 نوه گیرت آمده باشد :/ دلم برایت میسوزد ولی چه میشود کرد ؟ فکر کنم هنوزم در آرزوی 4 قلو به سر میبری نه ؟ D:

خب از اوضاع اقتصادی برایمان بگو ! آخ راستی تو که هنوز وجود نداری ! پس من برایت میگویم. الان وضعیت به لطف حسن گل و بلبل است ! بهتر از این نمیشود ! امیدوارم تو در دوران امام زمان ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) زندگی کنی =)

یک سوال از تو میپرسم ! بعدا جواب بده. تو هنوز هم کتری را از لوله اش پر آب میکنی ؟ یا وقتی نوه ات را به پارک میبری ، اول خودت سوار سرسره میشوی ؟ ای وای ! نکند نمیگذاری عصایت روی خط موزاییک ها برود ! پس حواست باشد ، ممکن است لرزش دست گرفته باشی و عصایت یکهو برود روی خط ! ناراحت نشو چون هنوز دو جان دیگر داری و نباخته ای =)

نگو که دیگر حوصله ی بچه ها را نداری ! اگر اینطور است که واقعا برایت متاسفم و از همینجا یک سیلی از راه دور برایت میفرستم :/

دوستانت در چه حال هستند ؟ هنوز با آنها در ارتباطی ؟ سولویگ چه میکند ؟ بلاخره نویسنده شد یا نه ؟ اگر نشده که همان سیلی را که برایت فرستادم برایش بفرست ! راستی ... خانه هایتان روبه روی هم است ؟ همانطور که در کودکیتان تصور میکردید ؟ وقتی سولویگ کار داشت ، بچه اش را خانه ی تو گذاشت و رفت ؟ تو چطور ؟ وقتی کار داشتی ، بچه ات را در خانه ای او گذاشتی تا برگردی ؟ امیدوارم که حداقل این یک آرزوی مشترکتان بر آورده شده باشد. بلو و برندا چه میکنند ؟ سلام من را حسابی بهشان برسان ! هنوز هم با هم بستنی میخورید و به سازندگان نادان آن میخندید ؟ خوب میکنید ، خوش باشید =)

خودت چه کاره شده ای ؟ شیمیدان ؟ مهندس ؟ فیزیکدان ؟ ببینم نکند دکتر شده ای ؟ یا دندان پزشک ... ؟! شاید هم تصویرگر کتاب کودک شده باشی ! یا همانطور که " آرام " گفت ، انیمیشن ساز شده ای ؟ =) یادم هست وقتی این را خواندی خیلی ذوق کردی ! هنوز خیالبافی میکنی ؟ هنوز وبلاگت را داری ؟ هنوز با آرتمیس و وایولت و مونی و عشق کتاب و موچی و حنا در ارتباطی ؟ راینر و نوبادی چطور ؟ در کتابخانه ات کتابی به اسم جوهر بی رنگ داری ؟ از عشق کتاب و مونی کتابی داری یا نه ؟ نگاه کن ببین در اولین صفحه یشان امضایی هست ؟ مثلا امضایی مثل از طرف عینک دودی به استلا ! یا از طرف خانم ایکس ! یا از طرف تس و سو و کارلا = مونی ! اگر نیست ، سیلی را از سولویگ پس بگیر و به سه قسمت کاملا مساوی تقسیمشان کن و بفرست برایشان! از طرف ناسا برای آرتمیس ایمیلی نیامده ؟ نظرت چیست سیلی را برای ناسا هم بفرستی ؟ آخر موچی آرزویش را گفت یا نه ؟ لازم است بگویم با سیلی چه کار کنی ؟ نوبادی هم قول داده بود برایت بچه گربه بفرستد ! به قولش عمل کرد ؟ حنا چه میکند ؟ هنوز برای آرسینا نامه میفرستد ؟ راینر هم که احتمالا در کنکور ترکانده و نقد هایش در تلویزیون پخش میشود ! عه راستی نرگس خانم دکتر شد ؟ به او هم سلام برسان و بگو بلاخره فهمیدی چه میشود یا نه ؟

خب استلا ، مثل اینکه دلت ، دلم خیلی پر بود ! ببخش که مجبوری پر حرفی های خودت را بخوانی !

دوستت دارم ( ؟ )

از طرف استلای 16 ساله به استلای 80 ساله !

 

+ وااای خدا جون فکر کنم دلم واقعا خیلی پر بود :/

ممنون از فاطمه کریمی که این چالش رو راه انداخت و ممنون از ... میم ... که دعوتم کرد و  باعث شد نصف دلم خالی شه !

++ منم از هر کسی که این رو میخونه دعوت میکنم ! باور کنید میترسم دعوت کنم بیفتید تو زحمت ×__×

ولی خب یه سری اسم رو میگم که اگه شرکت کنن خوشحال میشم : وایولت ، مونی ، عشق کتاب ، ماه بانو ، راینر ، سولویگ ، نوبادی ، آرام ، حنا ، یومیکو ، هانی بانچ ، ناستاکا ، نرگس ، زهرا میم ، فائزه ، آکامه ، آیلین ، استیو و امیر جادوگر =)

( مثلا نمی خواستم اسم بگم :/ فکر کنید میخواستم بگم چی میشد :| )

+++ فردا تولد داریم ! تولد خانم ایکس ! تولدت پیشاپیش خیلی خیلی مبارک وایولت =)

کادوتم میخواستم برات یه خودکار با جوهر بی رنگ بخرم ولی پیدا نکردم :" چون جوهرش بی رنگ بود معلوم نمیشد ... !

++++ تازه دیروز هم تولد داشتیم! تولد پساپس بازم خیلی خیلی مبارک فاطمه *-*