1. راست دستین یا چپ دست ؟!

راست دست (= با دست چپم هم اگه صبور باشید می تونم بنویسم D: 

[ اگه منظور رو متوجه نشدید یعنی خیلی طول میکشه بخوام بنویسم :/ ]

 

2. نقاشیتون در چه حده ؟!

خوبه ، اگه بتونم از ذهن خودم هم نقاشی بکشم عالی میشه :/

 

3. اسمتون رو دوست دارین ؟!

البته ((= کی از اسمی که تو نصف شعر های حافظ هست بدش میاد ؟! [ همه با هم : دشمن ! ]

 

4. شیرینی یا فست فود ؟!

بستنی ! *-*

 

5. دوست دارین قد همسر آینده تون چند سانت باشه ؟!

وات :/ این چیزا که مهم نیست ... مهم اخلاقه *-*\

خب این شعار ها رو بذاریم کنار "-" از من کوتاه تر که قطعا نیست ، پس لطفا خیلی هم بلندتر نباشه :/ 170 بسه دیگه ×-×

 

6. عمو یا دایی ؟!

عمو ندارم پس دایی (=

 

7. خاله یا عمه ؟!

عمه ندارم پس خاله ((=

 

8. عدد مورد علاقه تون ؟!

هر چی که رند باشه + 6 !

 

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین ؟!

اولین وبم تو بلاگفا بود ، مشترک با سولویگ (=

که بلاگفا پوکوندش *-*\ این دومین وبمه که حذفش نمی کنم !!

 

10. با کی بیشتر از همه تو بیان صمیمی این ؟! 

منظورت کیاست ؟! اگه آره خب ...

برندا و سولویگ رو بذاریم کنار چون تو واقعیت دوستامن (((=

ولی اینجا با آرتمیس ، کیدو ، عشق کتاب ، موچی ، آرام ، مونی ، حنا ، هانی بانچ و وایولت و نوبادی و استفان صمیمی ام ((=

هومم ، راستش اگه خیلی جزئی‌تر نگاه کنیم ، آرتمیس و بعد عشق کتاب !!

 

11. بابا و مامانتون تو بیان کیان ؟!

یک عدد بچه یتیم پاسخ میدهد "-"\

 

12. رو جنس مخالف کراشین ؟!

فعلا نه :/ بیرون نمیرم و گرنه الان ده بار کراش زده بودم D:

کلا فکر کنم دوبار کراش زده باشم ...

اووووه البته تو فیلم و کتاب حسابی کراش میزنم !!

الان هم رو نیشینویا ، هیناتا ، کاگیاما ، آساهی ، سوگاوارا ، اویکاوا تو انیمه ی " هایکیو " کراشم *-*\ خب همشون شور جذابیت رو در آوردن ، چیکار کنم :/

[ درباره تلفظ اسم ها و درست نوشتنشون اصلا مطمئن نیستم :/ ]

 

13. مترو یا قطار ؟!

مترو ، البته اگه از دست فروش هاش فاکتور بگیریم !

 

14. چند بار تو وبتون غرغر کردین ؟!

ده بار ؟! [:

 

15. سه تا از صفاتتون ؟!

خوش خنده ، خوش گریه ، خیال پرداز !

خجالتی ، اجتماع گریز ، کم حرف !

[ شیش هم مضربی از سه ئه دیگه ! ]

 

16. اگه می تونستین هویتتون رو عوض کنین ، دوست داشتین جای کی باشین ؟!

جای هیچکی شاید ... به هر حال هر کی تو زندگیش بدبختی های خاص خودش رو داره :/

 

17. الان از چی ناراحتین و چی اذیتتون می کنه ؟!

از حافظه ی قوی و زود اعتماد کردن و صدرصد تنبلیییی "-"\

و البته ... کنکور و کنکور و کنکور ‌‌!

اوه اون ۵ تا دنبال کننده ی خاموش هم هستن :/

 

18. به چی اعتیاد دارین ؟!

به کرم ریختن و اینترنت و خیالبافی !

 

19. اگه می تونستین یه جمله بگین که کل دنیا بشنوه ، چی می گفتین ؟! 

یه کلمه میگم ، بیخیال*-*\

 

20. پنج تا چیز که خوشحالتون می کنه ؟!

× جینگیل پینگیل های کوچول موچولو و وسایل نقااااشی *-*

× آهنگ ، وبلاگ ، کتاب ، دوستام ، n نظر و n پاسخ جدید ، تیلور ، بستنی و ماکارونی و کلا خوراکی !!

× خندوندن بقیه (("=

× وقتی یه موفقیت کسب می کنم !

× وقتی خدا ثابت میکنه حواسش بهم هست ...

 

21. اگه می تونستین به عقب برگردین ، چه نصیحتی به خودتون می کردین ؟!

لازم نیست انقدر به نظرات بقیه اهمیت بدی ...

اون شب نرو بیرون ...

اون روز برو بیرون !! اون روز بهش نگاه کن ...

 

22. چه عادت ها و رفتار هایی دارین که باعث آزار بقیه ست ؟!

اینو که از بقیه باید بپرسیم :/

شاید تنبلی ... مامان و بابام از دستم ناراحت میشن ، به خاطر اینکه درس نمی خونم ...

و آهان ! بروز ندادن احساسات !! من خوشحالیم و ناراحتیم تو جمع :| شکلیه ...

خنده های الکی هم هست ((:

 

23. صبح ها مامانتون / باباتون چه جوری بیدارتون می کنه ؟!

مامانم که داد میزنه ، بابام هم لگد ^-^\

 

24. کراش هاتون تو مدرسه ، با ذکر جزئیات ؟!

مدرسمون که مختلط نبود ، پس هیچکی *-*\

 

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و بعد دردسر بشه ؟!

آرهههه .. یه دفعه تو گوشی بابام به یکی از شاگرداش پیام دادم دوسِت دارم و مواظب خودت باش با یه ایموجی قلب و بوس !!! فهمیدم چه گندی زدم و اومدم پاکش کنم و بعد برای خودم پاک کردم :/ اونم زارتی سین کرد و خب طبیعیه که فهمید منم ×-× بعد نوشت می دونستم ازم خوشت میاد و ... منم گفتم اشتباه شده و باور نکرد و تا چند ماه دهنمو سرویس کرد :|

 

26. یه جمله ی تاثیر گذار برای مخ زنی ؟!

اهم ...

سلام خوشگله :/

یا ... سلام ، می خوام مخت رو بزنم !!

آخه چه توقعی از من دارید ؟! دارم میگم پسر بهم سلام کنه هنگ میکنم ، بعد یه جمله برای مخ زنی بگم ؟! :/

 

27. چه فرقی بیان شما تو فضای مجازی و دنیای واقعی هست ؟!

اینجا می تونم راحت احساساتمو بروز بدم ... اما تو واقعیت ، به هیچ وجه (:

 

28. یه دروغی که اینجا گفتین ؟!

جواب سوال 25 دروغ بود XD

خدایی دلم نمیومد بگم نه تا حالا پیش نیومده :(((

[ به جز این که نقشه ای شیطانی بیش نبود دیگه دروغ نگفتم ! اعتیادم به کرم ریختن معلوم شد ، نه ؟! ]

 

29. تو بیان چند تا اکانت دارین ؟!

یه اکانت ، دوتا وبلاگ ((=

 

30. اولین دوستتون تو بیان ؟!

اولین دوستم ؟! خب سولویگ رو میشناختم .... ولی خب فکر کنم عشق کتاب و بعد آرتمیس و بعد مونی و نوبادی و وایولت و موچی ((=

 

+ دیده شده در وب یومیکو (=

++ دعوت شده توسط موچی ((=

 

_____________

 

حقیقتا عاشق پست های رمزدارم ! قشنگ معلوم میشه کی وبت رو میخونه و پست هات رو دوست داره ... با تشکر از کسایی که رمز گرفتن XD