+ اول از همه تولد هزاران کودک نارس و نانارس رو تبریک می گم :| مجبورید ؟ که چی آخه ؟ واقعا نمی فهمم لازمه که بچه تون تو این تاریخ به دنیا بیاد ؟ مثلا اگه بگه من تولدم 9 آذر 99ئه ، خیلی شاخ و خفن به نظر میاد ؟ تو اون دنیا خدا بهش می گه چون تو توی تاریخ رند به دنیا اومدی بیا برو بهشت ؟ کجای زندگی این بچه ، تاریخ تولد رند به کارش میاد من نمی دونم ! درسته که تاریخ قشنگیه ، ولی این دلیل نمیشه به زور بچه تو به دنیا بیاری ! اه ... اصلا تولد باید همه عددی توش داشته باشه ! والا ، مثلا 1383/5/12 ! از این خفن تر میشه ؟ معلومه که نمیشه ! همش 9 که خیلی مسخرس ×____×

 

++ تبریک ؟ به هم این روز رو تبریک می گید ؟ مگه چی شده ؟ یه مشت 9 پشت سر هم ردیف شدن تبریک داره ؟ :/

 

+++ امروز باید با بقیه روزا فرق داشته باشه ؟ هوممم ، تنها فرقش برا من همین بود که تصمیم گرفتم یه کار خفن کنم ولی نکردم ! مهم اینه که تصمیم شو گرفتم ، همین ! آهان یه فرق دیگه هم داره ! کانالای تلویزیون HD شدن ، حالا دیگه جور دیگر باید دید ! و اینکه قرار بود مهلت شهر فرش برای خریدن فرش و پرداخت اقساطش از سال 1400 تموم شه که تمدیدش کردن ! حواسمم بود که مرده با اون کت و شلوار قرمز مسخرش گفت : رند ترین تاریخ قرن ! نمیشه شمارشو بهم بدین برم بهش بگم یه قرن صد ساله ! تو این 100 سال کلی تاریخ رند داشتیم ... 77/7/7 ، 88/8/8 ... رو مخِ بی سواد ! فقط می خواست جو بده 0__0

 

++++ امروز رفتم یه بستنی خریدم برا خودم. اولش که کلی خورد تو ذوقم چون درش بستنی ای نشده بود و نمیتونستم بلیسمش :| بعدم که دوتا قاشق خوردم تموم شد ، الان دچار یه شکست عشقی بسیااار شدید می باشم :(

باید به بابا بگم یه بستنی خانواده تک نفره میهن بخره ! اسمش بستنی خانواده ست ولی خب فقط برای استلاست :))

 

+++++ چرا وقتی یه تصمیمی می گیری ، صاف تو همون روز خدا امتحانت می کنه ؟ T-T 

 

++++++ همین الان یادم افتاد ! نظرتون چیه برای این روز مثلا مبارک " صندلی داغ " برگزار کنیم ؟ :| 

مثلا یه کار خفن ....